原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Never Enough」

映画「グレイテスト・ショーマン(2017)」から。

 

 

Never Enough

(from "The Greatest Showman")

Written by Justin Paul&Benj Pasek

Performed Loren Allred

 

 

I'm trying to hold my breath
Let it stay this way
Can't let this moment end

息を止めようとしてみるの

このままにしていて この瞬間を終わらせないで

You set off a dream in me
Gettin' louder now
Can you hear it echoing?

あなたが動かした私の夢は 今大きく声を上げている

その響きが聞こえるかしら


Take my hand
Will you share this with me?
'Cause darling, without you

私の手を取ってこの夢を分かちあってくれる?

だって愛しい人、あなた無しでは


All the shine of a thousand spotlights
All the stars we steal from the night sky

千のスポットライトの輝きも

私たちが夜空から盗んだ星々でも
Will never be enough, never be enough

満たされないわ、こんなものでは
Towers of gold are still too little
These hands could hold the world but it'll

黄金の塔でも小さすぎる

この手が世界を掴めたとしたって
Never be enough, never be enough

満たされないわ こんなものでは

For me, never, never
Never, never
Never, for me, for me

決して私は満たされない
Never enough, never enough, never enough
For me, for me, for me

私はこんなものでは満たされない

 

All the shine of a thousand spotlights
All the stars we steal from the night sky

千のスポットライトの輝きも

私たちが夜空から盗んだ星々でも
Will never be enough, never be enough

満たされないわ、こんなものでは
Towers of gold are still too little
These hands could hold the world but it'll

黄金の塔でも小さすぎる

この手が世界を掴めたとしたって
Never be enough, never be enough

満たされないわ、こんなものでは

For me, never, never
Never, never
Never, for me, for me

決して私は満たされない
Never enough, never, never
Never enough, never, never
Never enough
For me, for me, for me

私はこんなものでは満たされない


For me

私は