原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Moonlight」-Grace VanderWaal

Moonlight

Written by Ido Zmishlamy&Grace VanderWaal

 

 

 

She always has a smile
From morning to the night

The perfect poster child
That was once in my life

朝から夜までずっと微笑んでる

完璧な子役の女の子

昔一度だけなったことがあるの

A doll made out of glass
All her friends think that she's great
But I can see through it all
And she's about to break

ガラスでできたお人形さん

友達はみんな上手くいってると思ってる

でもね、私にはお見通しなの

あの子はもう壊れそうだって


Remember last year when you told me
To always stay here and never leave me

去年のことを思い出すわ

ずっとここに居て離れないって言ってくれた時のこと
The light from your eyes made it feel like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだった
Remember last year when you told me
That these will be lifelong stories

去年のことを思い出すわ

これは生涯にわたる物語になるって言ってくれた時のこと
The light from your eyes made it feel like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだった

You-ou-ou-ou were dancing in the moonlight
And I, I, I, I was dancing in the moonlight

あなたは月明かりの中で踊ってた

そして私も月明かりの中で踊ってた


Now she lost her way
And she forgets to smile
Never gets a break
From this life in denial

今や彼女は道を見失い 微笑みも忘れてしまった

否定したこの人生から 逃れることも出来ない

A doll made out of glass
All her friends think that she's great
But I can see through it all
And she's about to break, oh!

ガラスでできたお人形さん

友達はみんな上手くいってると思ってる

でもね、私にはお見通しなの

あの子はもう壊れそうだって


Remember last year when you told me
To always stay here and never leave me

去年のことを思い出すわ

ずっとここに居て離れないって言ってくれた時のこと

The light from your eyes made it feel like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだった

Remember last year when you told me
That these will be lifelong stories

去年のことを思い出すわ

これは生涯にわたる物語になるって言ってくれた時のこと

The light from your eyes made it feel like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだった

You-ou-ou-ou were dancing in the moonlight
And I, I, I, I was dancing in the moonlight

あなたは月明かりの中で踊ってた

そして私も月明かりの中で踊ってた

 

I, I, I, miss those me-mo-ries
We used to share, just you and me

あなたとの思い出が恋しい

あなたと私、ただ2人で1つだったのに


I remember last year when I told you
I would always stay here and never leave you

去年のことを思い出すわ

「ずっとここに居て離れない」って

I told you the light in your eyes made it look like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

「あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたい」って伝えた時のこと

 

Remember last year when you told me
To always stay here and never leave me(Dancing in the moonlight)

去年のことを思い出すわ

ずっとここに居て離れないって言ってくれた時のこと

The light from your eyes made it feel like
We-e-e-e were dancing in the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだった

The light from your eyes made it feel like
Dancing In the moonlight

あなたの瞳がたたえる光で

私たちまるで月明かりの中で踊ってるみたいだったの