原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Change The World」-Eric Clapton

Change The World

 

 

written by Tommy Sims, Gordon Kennedy, and Wayne Kirkpatrick 

 

 

If I could reach the stars
Pull one down for you
Shine it on my heart
So you could see the truth

もしも星に手が届いたなら

ひとつ君のもとへ届けよう

僕の心を照らして 真実が見えるように

That this love I have inside
Is everything it seems
But for now I find
It's only in my dreams

つまり心の中のこの愛が

僕には全てだって思えるってこと

でも気づいたんだ これは僕の夢でしかないって

 

And I can change the world
I will be the sunlight in your universe

世界を変えられたら 

君を包み込み照らす光になろう
You would think my love was really something good
Baby if I could change the world

僕の愛が素晴らしいって君は気づくんだ

ベイビー、もし僕が世界を変えられたら


If I could be king
Even for a day
I'd take you as my queen
I'd have it no other way

一日だけでも王様になれたら

君を僕の女王様にしよう 他には何もいらない

And our love would rule
In this kingdom we have made
'Til then I'd be a fool
Wishing for the day

王国は2人の愛で溢れてる

その日が来るのを願う 僕は愚か者さ

 

And I can change the world
I would be the sunlight in your universe

世界を変えられたら 

君を包み込み照らす光になろう

You would think my love was really something good

Baby if I could change the world
Baby if I could change the world

僕の愛が素晴らしいって君は気づくんだ

ベイビー、もし僕が世界を変えられたら


I could change the world
I would be the sunlight in your universe

世界を変えられたらな

君を包み込み照らす光になりたいんだ

You would think my love was really something good
Baby if I could change the world

僕の愛が素晴らしいって君は気づくんだ

ベイビー、もし僕が世界を変えられたら

Baby if I could change the world
Baby if I could change the world

ベイビー、もし僕が世界を変えられたら

ベイビー、もし僕が世界を変えられたら