原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Fuckin' Perfect」

Fuckin' Perfect

Written by Shellback,Max Martin&P!nk

 

 

 

Made a wrong turn, once or twice
Dug my way out, blood and fire

1度か2度道を間違えたこともある

私の道をやっと見つけた 血と炎にまみれながら

Bad decisions, that's alright
Welcome to my silly life

間違った決断だって何とかなるわ

私の馬鹿げた人生へようこそ

Mistreated, misplaced, misunderstood
Miss “No way,it's all good”
It didn't slow me down

イジめられのけ者にされ誤解された

そんなの私には何でもないこと

Mistaken, always second guessing
Underestimated
Look, I'm still around

間違っていつも後から悩んで見下されて

見てよ、私もまだこんなんなの


Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like you're less than fuckin' perfect

愛しい人、お願い

自分は全然完璧じゃないなんて思わないで
Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing, you're fuckin' perfect to me

愛しい人、お願い

自分に価値がないなんて思っても

あなたは私にとってめちゃくちゃ完璧なんだから

 

You're so mean
When you talk
About yourself, you were wrong

自分のこと悪く言うけど間違ってるわ
Change the voices in your head
Make them like you instead

気持ちを抑え込んでその代わりに

人から好かれようとしてる
So complicated,look how we all make it
Filled with so much hatred, such a tired game

とても面倒、見てよ私たちがやってきたこと

憎しみで溢れてる なんて疲れるゲームなんだろう
It's enough, I've done all I can think of
Chased down all my demons, I've seen you do the same, oh

もう十分、できることはやったし

私の中の悪魔だって追い払った

あなたも私と同じだって分かってる

 

Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like you're less than fuckin' perfect

愛しい人、お願い

自分は全然完璧じゃないなんて思わないで

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing, you're fuckin' perfect to me

愛しい人、お願い

自分に価値がないなんて思っても

あなたは私にとってめちゃくちゃ完璧なんだから


The whole world's scared, so I swallow the fear
The only thing I should be drinking is an ice-cold beer

世界中が恐ろしくて恐怖を飲み下す

私が飲むべきなのはキンキンに冷えたビールだけなのに

So cool in line, and we try, try, try
But we try too hard, it's a waste of my time

皆で列をなして努力するのもカッコイイけど

頑張りすぎるのは時間の無駄
Done looking for the critics, 'cause they're everywhere
They don't like my jeans, they don't get my hair

批評家を探すのももうやめ、どこにでもいるし

アイツら私のジーンズや髪型も気に食わないのよ
Exchange ourselves and we do it all the time
Why do we do that?
Why do I do that?
(Why do I do that?)

私たち自分と引き換えにずっと無駄なことして

何でこんなことしてるんだろうね?

私何でこんなことしてるんだろう?

 

Yeah, oh, oh pretty, pretty please
Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like you're less than fuckin' perfect

愛しい人、お願い

自分は全然完璧じゃないなんて思わないで

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing, you're fuckin' perfect to me

愛しい人、お願い

自分に価値がないなんて思っても

あなたは私にとってめちゃくちゃ完璧なんだから

Yeah, you're perfect, you're perfect, oh

あなたは完璧なの
Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing, you're fuckin' perfect to me

愛しい人、お願い

自分に価値がないなんて思っても

あなたは私にとってめちゃくちゃ完璧なんだから