原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Everything I Need」

映画「アクアマン」(2019)の主題歌。

 

 

 

 

 

Everything I Need

(from "Aquaman" soundtrack)

Written by Elliot Taylor&Skylar Grey

Performed by Skylar Grey

 

 

 

Born on the wrong side of the ocean
With all the tides against you

逆流に飲まれながら海の向こうで生まれた

You never thought you'd be much good for anyone
But that's so far from the truth

良い人になれないと思ってるみたいだけど

それはきっと違う

I know there's pain in your heart
And you're covered in scars
Wish you could see what I do

あなたの心は痛み、傷だらけ

私のすることがあなたに伝わればいいのに

 

'Cause baby, everything you are
Is everything I need
You're everything to me

だってあなたの全てが私に必要

あなたは私の全て
Baby, every single part
Is who you're meant to be
'Cause you were meant for me
And you're everything I need

それぞれ全て決まっていたこと

だってあなたは私の運命の人

あなたは私の全て

 

You can say I'm wrong
You can turn your back against me

あなたは私に間違ってるって言うかもしれないし、背を向けるかもしれない
But I am here to stay
(I am here to stay)

Like the sea

でも私は海のようにここにい続ける
She keeps kissing the shoreline
No matter how many times he pushes her away

海と陸の境界線にキスを繰り返す

彼が何度彼女を突き放しても

 

'Cause baby, everything you are
Is everything I need
You're everything to me

だってあなたの全てが私に必要

あなたは私の全て

Baby, every single part
Is who you're meant to be
'Cause you were meant for me

それぞれ全て決まっていたこと

だってあなたは私の運命の人

 

And everything happens for a reason
It's all a blessing in disguise

出来事には全て意味があって

それは全て形を変えた幸せ
I used to question who I was
Well now I see
The answer is in your eyes

自分が何者なのか問い続けてたけど今やっと分かった

答えはあなたの瞳の中に

 

'Cause baby, everything you are
Is everything I need
You're everything to me

だってあなたの全てが私に必要

あなたは私の全て

Baby, every single part
Is who you're meant to be
'Cause you were meant for me
And you're everything I need

それぞれ全て決まっていたこと

だってあなたは私の運命の人

あなたは私の全て