原液多めのカルピスは金持ちの飲み物

【和訳】「Boulevard of Broken Dreams」

Boulevard of Broken Dreams

Written by Billie Joe Armstrong

 

 

 

 

I walk a lonely road
The only one that I have ever known

一人きりの道を歩く

これしか知らないから
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

どこへ続いているのか分からない

でもここが俺にとっての故郷

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams

誰一人いないこの道を歩く

"敗れた夢の大通り"を
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

町は眠り 歩いているのは俺一人

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a

一人きり歩く

 

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating

隣を歩くのは俺の影だけ

脈打つのは俺の浅い胸の鼓動だけ
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

誰かが見つけ出してくれないかと願ったりする

その時まで一人きり

Ah-ah, ah-ah, ah-ah, aaah-ah
Ah-ah, ah-ah,ah-ah

 

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind

真っ直ぐ歩いていく

俺の心の奥底へ
On the border line
Of the edge and where I walk alone

その境界線のギリギリを歩くんだ

Read between the lines
Of what's fucked up and everything's alright

この最悪な状況からするに

全ては上手くいってる
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

俺のバイタルサインを監視していてくれ

まだ生きていると確信して一人きり歩くために

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a

一人きり歩く

 

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating

隣を歩くのは俺の影だけ

脈打つのは俺の浅い胸の鼓動だけ

Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

誰かが見つけ出してくれないかと願ったりする

その時まで一人きり

Ah-ah, ah-ah, ah-ah, aaah-ah
Ah-ah, ah-ah

I walk alone
I walk a 

一人きり歩く

 

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams

誰一人いないこの道を歩く

"敗れた夢の大通り"を

Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a

町は眠り 歩いているのは俺一人

 

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating 

隣を歩くのは俺の影だけ

脈打つのは俺の浅い胸の鼓動だけ

Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

誰かが見つけ出してくれないかと願ったりする

その時まで一人きり